Tuesday, December 31, 2013

Berakhir Sudah 2013

Berakhir sudah tahun 2013..
banyak kenangan manis dan pahit tersimpul dan terakam dalam tahun ini..
kenangan manis adalah melihat anak2 membesar depan mata...

ammar yang semakin petah dan lincah..
membesar dengan sihat..
manja mengada2
dah la anak jantan...tapi kecik2 dah pandai jadi abang..
habis kakak2 dia kena marah kalo menyepah barang...



 Aina pulak dah nak masuk tahun satu (2014)
dah besar anak2 aku...
makin comel dan cantik..(sapa lagi nak puji anak sendre kan???)
makin kuat merajuk....
gelak2 huhahuhahuha..pastu huuuwwwwaaaaaa
itu tak perlu diherankan
dah jadi tradisi...aku pun dah sebati
lantak korang la nak oiiiii
janji hepi
ain pulak dah jadi anak dara sunti
whataspp tak henti222...macam2 grup ada
siang malam...pastu layan citer superstaz ceria...
minat itu ini..mamat tu hensem mamat ni lawa
seriau gak aku..



Selamat tinggal 2013...



Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...