Monday, January 26, 2015

Tuesday, January 20, 2015

Day 20 of 2015

lama tak hapdet blog....
ingatkan dah nak tutup dah blog ni sempena tahun 2015.
macam takde isi2 menarik yang boleh ditulis or diceritakan di sini..
tapi jangan kan nak tulis...nak cari mood untuk tutup blog pun cam takder masa...
sayang plak dengan entri2 lama..kenangan2 lama yang leh dijadikan memori 10 tahun nanti..
kot2 lah umur masih panjang..
anak2 dah remaja masa tu...leh baca balik citer2 pasal depa..

22hb...i olls nak terbang ke sabah..
menyambung perjuangan di sana...
kali ni tinggalkan famili...anak2 kesayangan hamba...
merindu la aku di sana nanti...
dok terbayang ni....nak makan pun nanti mesti tak lalu...or takde selera...
tido mesti tak lena..
tapi tu hanya banyangan....realitinya...
aku pantang dok hotel..terus lupa segala bayangan...yang nampak hanya di depan mata.

start bulan 1 baru ni...
aku macam orang tak keruan dah...
mujur bos amat memahami...takde sangat panggilan pulau.
alhamdulillah...leh wat keje dengan aman dan bertenang..
cuma ada la petir or kilat menyambar sekali dua...
guruh berdentum dentam menhentam telinga...
tapi kita abaikan jer...
yang baik kita cekau...yang buruk kita tepis2.
nak wat camne...work kena smart...baru hebat
hahahaha

hidup baru aku pun baru bermula..
insyaallah...mudah2an sentiasa dilindungi Allah..