Thursday, February 24, 2011

Hapdet & Singapore

fuhhh!!!!!!!..lama tak hapdet. Gilooosss lama...
no time...
no mood...
no idea...

asal ada no jer kira ok la ...lantakler betul ke idak.

cuti raya hari cina hari tu aku gi singapore...3 hari 2 malam..
pegi tak plan...hotel tak carik...duit tak tukar...minyak tak isi..punya la kaya gi isi kat singappore...
bongok kan aku ni...orang sana pun isi kat mesia.

aku duduk kat Mandarin Orchard Hotel...betul2 kat town.
best!!!!..
tapi kawasan ca ya nun alif
nak cari makanan melayu kena la pegi geylang
jauh plak tu..
aku mengintai2 dari tingkap shoping complex kat situ...tapi malangnya laki aku tak kasi pegi..

tempat kasi sempat pegi :
  • merlion park
  • night safari
  • singopre flyers
  • universal studio
tapi paling best universal studio lah...anak aku beria2 seronok

gambar aku dah upload ker facebook
nak tengok jom ke sini..http://www.facebook.com/album.php?id=1632709245&aid=88621

aku nak hapdet..tapi takder masa ni..nak siapkan skrin LID plak..
jumpa lagi esok..
azam gaji bulan feb ni..nak update tiap2 hari..
huhuhu

see u soon

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...