Monday, August 08, 2011

Anak2ku dah Beraya..





Puteri2ku bergambar sakan dengan baju raya dan kasut raya baru. yaaa!!! baru di beli pada hari sabtu lepas di pkns shah alam. banyak pilihan yang menarik..dan boleh dicuba2 sesuka hati..kalo tak jadi tinggalkan macam tu jer. hahahaha.

balik dari menyoping...terus mandi dan pakai baju baru. bimbang plak aku takut koyak rabak baju2 tu. kang tak sempat nak pakai raya. kasut plak aku beli kat chali shoes. murah jer....rm30 sepasang. tapi comel2 dan cantik2. malas nak beli mahal2....kasut raya 3 tahun lepas pun elok lagik..tapi disebabkan kaki mereka yang cepat membesar..kasut tu elok jer tersadai dalam lemari umah aku. nak buang sayang...nak bagi orang pun dah banyak bagik. last2 si kakak punya simpan untuk adik..si adik punya..nanti2lah aku pikir.

p/s : sibuk beli baju2 anak..baju aku takder lagik!!!huwwwwaaaaaa

2 comments:

  1. SELAMAT HARI RAYA AIN & AINA.. :D KAKAK NYE IKUT MUKA MAMA NYE LA KAN?

    ReplyDelete
  2. orang kata si kakaknya ikut muka papanya...ntahlah. pimai2 tangtu jugak

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...