Monday, November 17, 2014

Boundaries

Hurmmmmm....

Start hari ni..kena blajar bercakap menyakitkan hati orang pulak...
tak nak dah biar orang bercakap...pastu aku diam tak gheti nak balas..
suka ati jer nak kenakan orang...busan aku dengan orang macam tu.

pesal aku ni tak gheti nak membalas on the dot...??
kena tunggu dua tiga jam...baru aku terpikir..."oooohhh patutnya aku jawab macam ni...."
tu pun..lepas makan hati berulam jantung...baru nak dapat jawapan balas...
giler lembab aku ni...

tapi syukurlah...sekurang2nya aku tak jenis menyiram minyak dalam api..
orang nak marah..kutuk..ngata..hentam..hina...............diam jer la...
pastu aku sejuk sendiri...dah tak rasa apa2 dah.

nak try dok diam kat tempat..
sila jangan kaco aku atau  menempek kat depan aku..
atau nak mai minta tolong aku....nehi kabi nehi..
try to let go..or create boundary between korang2..

bak cakap bos...kena tahu skop keje..
tolong orang tak masuk dalam SKT aku...sila paham sendiri.
kalau rasa korang bagus....buat lah sendiri....tak yah nak cari2 aku...
dah hebat sangat kan...jangan mulut jer hebat...kondem orang sana sini..
pastu tangan tertinggal sebatu kat belakang...termengah2 tangan tu nak mengejar mulut yang dah
terjuih ke depan..

lantak korang lah!!!!!!!!!...
bagus sangat kan....


p/s : mood nak mngajar














No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...