Thursday, October 29, 2009

ExaMMMM

alhamdulillah..akhirnya selesai gak aku training hari ni. Terima kasih pada gomen sebab bagi aku gi training. Dapat ilmu free walaupun sedikit. Hari last training, tiba2 instructor tu nak bagi exam la plak. Terus mati kutu aku nak jawab. Orang ngajar aku main2 dalam kelas..asik layan fb jer. Last2 satu soklan pun takleh jawab. Nasib baik ada 5 soalan jer..kalau ler ada sepuluh mau pengsan aku kat situ.
Tapi yang bestnyer...masa tengah kelam kelibut tu ler baru aku faham serba sedikit apa yang aku belajar 3 hari ni. Kalau tak dipaksa buat takler aku faham. Masa kalut malut tu, aku sempat tebalkan muka tanya orang belakang. Dah diterang serba sedikit, baru nampak jalan nak buat, tapi dah terlambat masa dah tamat. Akhirnya team aku...menghantar semula soalan tanpa ada jawapan. heheheh.
Apa2pun..aku dapat pembelajaran baru..bila nak praktis aku tak tauler. Biasanya lepas balik kursus aku selalu lupa. Harap2 yang ni takler...rugi gomen belanja aku gi training kan???!!!..

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...