Tuesday, December 20, 2011

Cuti Yang Bermakna

Huh!! Baru merasa dapat bercuti panjang tahun ni. Baru plan nak bawa anak2 gi meredah malaysia. Sekali amik ko...aina disahkan kena HFMD (Betul la kot susunan macam tu)

Dari hari sabtu sampai hari ni..aku menghabiskan 4 hari cuti aku dirumah. Sunnguh terasa sedih dan sedikit tensen. Dahla aku susah nak merasa cuti...dah dapat kena pulak bercuti di rumah. Nasib baik aku tak book mana2 hotel. Kalau tak?... rugi.

Esok dah rabu....lagi 3 hari. Harap2 aina ok hari ni. Esok bolehla nak mengorak langkah. Harap2la. Tapi kalo tuhan dah tetapkan cuti aku macamni...redho jer le.

Macam nak gi tengok ombak rindu la hari ni. Angkut ja la budak2.

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Seronoknya dapat cuti di rumah (bersyukurlah)... saya dah lama tak dapat merasa berada di rumah lama-lama, kerana kesibukan kerja di pejabat...

    ReplyDelete

Jom Mengomen...