Wednesday, September 18, 2013

Permata Hati

Dah makin besar anak2 ku ini.  Bila makin besar makin banyak peel.  Masing2 ada citarasa yang berbeza..tapi masih boleh dikontrol. gambar kenangan masa kenduri anak buah di tasik titiwangsa. 

berbesa kan anak dara aku dua orangt tu.  kalau nak cakap dua beradik pun ada juga kekonfiusan.  nasib baik yang no 3 tu jantan.  kalau pompuan tak tau nak folo sapa.  wahhhh bestnya aku.....anak2 dah besar..  cam tak caya plak.  masih lagi terkenang2 zaman belajar...zaman bercinta..zaman huhahuha.  


Walau apa pun...aku macam tak percaya umur aku dah 36 tahun...
rasa cam muda jer lagi. kih3333
tak sangka..lagi 4 tahun aku akan menjejak angka 4
huhuhuhuhuhu...sedey.
dah tua!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...