Wednesday, September 18, 2013

ReDesign

arrgghhhhh....nak nanges tengok sistem yang ditugaskan untuk aku.  tak tau nak describe camne..nak kata sistem takder rupa sistem.  dah macam prototoip assignment masa blajar dulu.  kenapa dulu ku bayangkan lain...tapi bila dah jadi lain.  nak salahkan orang yang take over keje aku time aku beranakkan ammar dulu pun tak boleh.  nama pun ganti pastu kena terus pegang...mungkin jiwa dia takde pada sistem tu.  arrrggghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tensen.

kali ni giliran aku pulak amik sistem tu semula...baru seminggu.  tapi rasa cam nak pengsan.  takkan aku nak revamp semua balik kot.  gilo.  sampai tahun depan tak siap kalo camtu.  sistem ni dari aku ngandungkan ammar lagi...sekarang ammar pun dah setahun setengah.  50% pun tak siap2.  haiyyyyyaaaaa!!! kalo aku jadi user pun aku bengang.  tak pernah lagi aku buat sistem makan tahun. 

apa nak buat....nak kena design skrin balik la ni. nak taknak programmer aku kena la folo.  nasib la. 

dan aku apa nak buat....dah nama system analyst...kena la wat btol2.  kang sistem tungin terbalik orang salahkan aku.  

ready to redesign....


No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...