Friday, April 25, 2014

Hepi Besday To Me

Selamat hari lahir untuk diri aku sendiri..
semoga aku akan terus kuat dan kuat untuk menempuh ujian dari Mu ya Allah.
Terima kasih kerna masih memanjangkan usiaku..
masih memberikan aku kesihatan yang baik..

maafkan aku ya Allah...
kerana ada tikanya aku lupakanMu..
ada tikanya...aku mengabaikanMu..
ada tikanya aku mempersoalkan ujianMu terhadapku..
ada tikanya aku bertanyakan mengapa Kamu memilih aku..

dan aku sedar..
Kamu mahu aku kembali padaMu..
meratap...menangis dan memohon hanya dariMu..
bila saatnya aku tiada dahan untuk berpaut...tiada bahu untuk bersandar..
..aku terasa ingin memelukMu ya Allah...
menangis di hadapanMu...berbicara denganMu..mencari kekuatan hanya dariMu..

Aku redha dengan setiap ketentuanMu....Kamu pasti memberikan yang terbaik untuk aku.






No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...