Friday, April 25, 2014

Kalendar Bulan April


ini salah satu puncanya aku dah kurang menulis sekarang.....ini hanya kalendar untuk bulan April.  Setakat hari ini hanya 30 April jer masih kosong trang tang tang. maybe....akan ada.  tunggu!!!!. 

Penat!!!...hari2 aku kena attend miting/ perbincangan/Conference.  letih.  tapi tak baik mengeluh kan...rezeki tuhan bagi.  selagi bos masih memberikan kepercayaan pada aku....tak baik dikhianati.  insyaallah....aku akan jalankan amanah yang diserahkan pada aku dengan ikhlas dan redha.

ok...aku kena stop dulu. ada perbincangan dengan kawan pulak berkaitan sistem losas.  minggu depan kena present kat bos.bye...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...