Tuesday, April 14, 2015

BluR

aku blur hari ni...
sori pada kengkawan yang cakap tepi hidung tapi aku tak dapat tangkap apa yang dicakapkan..
pada yang kenal aku...diorang akan tau...bila aku bizi or fokus kat sesuatu perkara...
korang cakapla apa pun...tepi muka pun....sori....tak masuk punya dalam kepala aku.
sebab aku ni bukannya sotong yang boleh buat banyak benda satu masa...bila aku fokus on sesuatu...maka guruh berdentum pun aku tak layan..

last2 aku akan tanya korang balik..."apa eh yang korang cakap kan tadi"
dan korang akan jawab balik.."penat la cakap dengan chem...."
hahahah sorrrryyyyyy

explain la panjang berjela pun...kalau aku tak respon...berenti la bercakap..kang membazir jer air lio korang.  pastu tensen jer dengan aku.  membara jer korang

eh....glamer betol meja aku ni.  orang cakap dok depan aku ni banyak ilham.  eh! yer ker???
patutla ramai plak suka angkut lappy meh dok depan aku.  agak2 tngok muka serabut aku ni..diorang rasa ok kot...maklumla sama2 serabut. lantak la korang.  dok la sampai malam pun. aku pedulik apa.

lalalalalalalalala...
mak stress!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...