Thursday, November 12, 2009

CiteR on ThuRsday

Minggu ni, minggu paling tensen. Keje tak berenti2. Dari pagi sampai malam. Otak pun dah sampai tahap perlu di konfigure balik. Sakit sungguh kepala aku...time2 camni jangan ler cari pasal dengan aku. Macam lahar gunung berapi jer..tunggu nak meletup.

Balik keje tadi, anak aku ajak gi JJ plak, cari hadiah untuk cikgu dia. Aku pun dalam bengang+sakit kepala+penat, terus mandi, sembahyang, siap2 terus gi JJ. Pegi kedai RM5, pastu singgah lovely lace jap..dapatler barang2 untuk cikgu dia. Ada ker patut dia nak bagi music box kat cikgu dia...cam romantika la plak. Pastu nak cari bunga ros. Aku folo jer ler. Janji tak mahal, maklumler ..gaji tak dapat lagi. Tak bleh la nak shopping sakan sangat. Kang tak makan aku ujung bulan ni.Bunga untuk Cikgu kesayangan Ain

Ni ler hadiah nak bagi kat cikgu dia...belasah jer ler. Budak2 sekarang..aku dulu umo 5 tahun tak gi sekolah pun lagi.

Ni la kad yang dia tulis...jangan salah faham..cikgunyer pompuan. Ini ler tulisan anak aku..okey ler..baru 5 tahun. Boleh menulis, membaca, kira okey ler.

Abis shoping apa yang patut aku singgah istirehat kat secret recipe..layan kek sorang 1 slice. Jom kita layan picca2nyer.....zassss!!!!!!!
sedapnyer!!!!!!!!!sorang satu lak tu..tak abis aku la tukang abiskan...huhuhuhu


Ni plak picca2 aku last sunday..tempat yang sama gak..kemaruk secret recipe..


hari ni aku ilang sabar**********

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...