Monday, November 02, 2009

Monday SickneSS


Mengantuk...kenapa la menjelang Monday, hati aku berdegup222. Nak tido takleh..nak buat keje pun takleh...trauma sungguh!!!! Syoknya kalau dapat cuti satu minggu kan??? Tak sabar nak tunggu AidilAdha ni...dapatler cuti 4 hari (plus cuti amik sendre). Kalau takleh tido tak lapar takper la jugak...ni perut pula minta diisi. Nasib baik aku penakut nak turun ke bawah (perlu ker aku cakaP??) tahan jer ler untuk Azmal Fat Rice esok....esok kalau bos tanya pasal SDS tu apa aku nak cakap?? Belasah jer ler....brief yang mana aku paham jer ler.




gambar takder kaitan dengan en3 atas...anak aku dan anak buah aku bersama bear Jusco Selection...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...