Monday, November 16, 2009

Hari Isnin Yang Boring...

Hari ni aku boring sungguh...nak buat keje pun takder mood. Nak pikir pun otak cam tak jalan jer. Mati kutu aku.

Tadi aku betulkan minit mesyuarat projek. Tapi takder idea...tinggal jap..check documentation plak..tu pun sama gak. Bila tengah malas ni semua nampak betol. Tak best gak..kang kalau salah aku jugak yang kena. Abis apa aku nak buat??? Nak layan facebook, kat opis kena block, nak layan forum, semua orang tengah sibuk..nak baca blog...uweekkk lama2 dok tenung nak muntah plak. Nak gi jalan2, poket tengah kering. Kang terguna lak credit card. Issshhh bahaya tu!!..tak bley. Kena setelkan bil bulan lepas dulu. Baru boleh guna balik.

Abis apa aku nak buat ni????...Sesungguhnya aku tengah bowink dan takder mood nak keje. Nak survey hotel la..nak gi bercuti. Release tension sket. Jom buka cuti2 Malaysia.....

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...