Friday, March 12, 2010

Lappy Ku RosaK

Aku dalam mesyurat JPICT ni. Niat nak bawa laptop ke dalam miting membawa musibah pada aku...padan muka..screen lcd laptop tiba2 jadi corak bunga2...pecah. huhuhu....naseb tak baik hari ni. Terpaksa la aku buka window separuh jer...Terus semangat nak beli netbook membuak2 semula. Tak pasai2 nanti laki aku marah. Yo ler..2 minggu lepas aku dah pegi Lowyat, konon2 nak cari netbook. Dah pilih tiba2 x jadi nak beli. Bengang jer laki aku. Time nak kuar duit tu, tiba2 sayang plak tengok duit aku berpindah tangan. Bukan kedekut tapi bajeting kena cun...supaya plan aku nak bercuti minggu depan tidak terbantut dek kerana ketidakcukupan wang.

Jap lagi plan nak poya2 dengan kawan2. Meeting tak abis lagi ni. Cepatlah Tan Sri....habiskan miting secepat yang mungkin. Dah menghampiri waktu berpoya2 di hari Jumaat ni. Ni lah akibatnya kalau miting tak pilih hari yang sesuwaiiii..dah tau hari jumaat ni pendek, pilihlah hari lain. Dah tau kalau JPICT memang amik masa yang lama...ni dah guna waktu poya2 aku. Boring tol!!! dah kena schedule balik ni.

Camner ni..lappy aku dah tak cun. Kena hantar repair, mau amik masa sebulan ni. Arrgghhhh!!!!! tensen..tensen..

1 comment:

  1. yaaa saya sokongggg beli netbook.. aku pun mcm hang nak ushar satu la.. kek chemp beli dolu ehh.. pastu roger2 mana yg best..

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...