Tuesday, May 04, 2010

Langkawi



orang main muzik kat blakang tu plak yang over bangat...


mak aku nak bergambaq atas kukuq nyoq..ditemani oleh dayang istana yang rock.


Yang baju kuning dan tua2 sket tu adalah bibik aku....kalau korang jumpa kat mana2222 bagitau aku..kot2 ler time aku gi keje dia gi berjimba222..mau aku sula.


mak aku merenung matahari terbenam di pantai chenang...

mak aku bergambaq di depan kuboq mahsuri tapi tak nampak pun ...motif nak bergambar depan kuboq mahsuri tak kesampaian kerana tak nampak kuboq


Sumer picca di atas ada gambaq mak aku. Aku bawa mak aku gi bercuti sebenarnya..seronok mak aku..walaupun mak aku sebenarnya ya amatlah takut untuk naik feri dan bot..tapi aku dengan kejam hati paksa mak aku..tapi aku raa teramat ler gumbira kerana dapat membawa mak aku berjalan222 dengan aku walaupun ke tempat yang dekat macam nih (dekat dengan kampung aku) heheheh.












Picca3 di atas adalah tempat penginapan kami sepanjang kami dok di Langkawi...Lanai Beach Resort..memang seronok. Mak aku pun suker sebab ala2 kampung..jadi sesuai ler dengan jiwa mak aku...yang suka dok kat beranda tuh..hehehehe..
Pasni aku berangan nak bawa mak aku gi KK plak. Melawat adik aku yang dok mengajaq di sana. Masa ni ler nak mengikis adik aku...suh sponsor penginapan dengan makanan. Mesti best nih...kalau tak mau buat sah22 jadi adik derhaka...(kejam tak??)
Agak22 ler bulan 6 ni dapat tak aku cuti lama????....













No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...