Tuesday, May 04, 2010

Scarf Hanger

Dua minggu lepas aku ada beli scarf hanger online...scarf hanger pun beli online kan...padahal kata kawan aku berlambak2 dijual di pasar tani Putrajaya nih. Nak buat camner kawan2 oii...aku nih ikut mood nak gi pasar tani atau pasar malam. Kalau mood tiba33 menggedik nak pegi..aku pegi ler..kalau takder mood 4 bulan pun aku leh tak pegi langsung. Rasanya untuk tahun 2010 nih...baru 2 kali aku menjejakkan kaki ke pasar tani Putrajaya walaupun dekat. Sebabnya yang pertama...rumah aku dah jauh..nak pegi petang2 lepak makan char kuew teow pun dah malas..yang kedua..kalau gi tengahari panas gilosss...dah ler kulit ku ini ala2 sivaji de bos...nanti terus jadi kulit bontot kuali. So...hanger tersebut pun diposkan ke KLN. Malu jugak..hanger pun beli pos kat KLN..tapi aku tak gi amik sendre..walaupun staff kat situ tepon suh gi amik. Aku suh PAR gi amik...cover beb. Malam tu aku dengan over excitednya menggantungkan lah tudung2 aku kat hanger2 tersebut. Ni ha picca2nya..



Gambar adalah blur kerana menggunakan kamera telefon 3.2MP
Tudung aku takder la mahal222...paling mahal aku beli rega RM100++..tu pun kawan kakak aku yang jual...jaga hati beb..beli jugak. Sehelai jer..pastu tobat aku taknak beli dah!!!!...habis duit aku...last22 simpan jer dalam lemari aku tu. Paling murah RM5...tudung kain cotton untuk berfutsal dan berjogging...selesa sket. Yang lain tu sedang22 jer..semuanya dibeli di pasar tani kat Taman Melati ( itu aku pegi sebab dibuka hanya pada waktu pagi..dan dekat umah kakak aku)..murah beb.
Bila ada hanger nih kemas sket tudung aku...takder le berlipat jer pastu dah lama tak pakai bau pun semacam. Yang berlipat kat bawah tu adalah lebihan tudung yang tak cukup hanger. Itu kemudian aku cari....lagipun dah jarang2 pakai tudung tu. Nak bagi kat bibik aku pun sayang...cantik lagi. Tahun lepas jer aku bagi seplastik kat dia bawa balik kat Indon...tahun ni aku nak jual pulak kat dia..kalau orang indon nak beli aku poskan plak. Buat bisnes pos mengepos.
Hubby aku siap cakap...tudung punye ler banyak..tapi dok pakai yang tu jugak...nak buat camno bang oiii...yang ni jer sodap dipakai...


No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...