Monday, August 02, 2010

SmaRT ReaDer KidS - Famili Dei


Kejadian seterusnya berlaku pada 1 ogos 2010..

Semalam..hari Ahad..sekolah smart reader kids ada buat hari keluarga...kononnye ler...
sebelum ni seperti tahun2 lepas biasanya buat sports day..
tahun ni acara tersebut digantikan dengan hari keluarga..
lokasinya adalah di Taman Warisan Putrajaya...
Adalah amat memboringkan..
Acara bermula pada jam 8pagi...

Tapi semalam bley plak aku lupa nak bawa camera..maka gambar diamik menggunakan camera pone yang tak canggih ni sahaja...jadi malu ler nak snap banyak22....orang lain beria2 berguling333 amik gambar pakai D300...aku pakai camera 3.2Mp jer...

Penat giler merentas taman warisan tu...selama ni aku cuma gi makan2 jer kat situ..tak pernah la plak masuk menziarah tanaman di situ..rupanya besaqqqq ya amat...kalo suh aku jogging...2 hari 2 malam pun blom tentu aku boleh pusing. Dah ler naik bukit turun bukit. Tapi kalau budak222 apa ler sangat...janji jalan dengan kawan2...lari sana sini..penat letak ke tepi.. yang kelakarnya..tourist guide tu cam dah cakap sorang2...dok explain pasai pokok serai wangi la...kayu manis la...budak2 dah lari bertaburan. Aku pun boring nak dengar....jalan jer dengan hubby aku..lupa plak nak snap gambar kami...



Gambar awal pagi..dah sampai haruuuusssslah cari makanan dulu. Masa ni baru sebiji gerai buka...lembab ya amat.


masa mula2 jalan...masih lagi ikut kelompok...pastu dah lari bertaburan....cikgu2 pun penat nak kejar...

anak aku yang pakai sling bag biru gelap...tengah dengar cakap tourist guide..

Habis acara kol 12 tengahari...rasa cam nak terbakar kulit. Panas terik. Lepas turun jer bukit tu..kami pekena cendol pulut dengan ABC...

dua beradik yang sedang pulun....yang pegang mangkuk diorang tu harussslah bibik aku...aku???? tengah menelan cendol pulut...di bawah panas terik...sedaaaappppp!!!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...