Tuesday, November 01, 2011

Bila Malas Meraja Di Hati

lama tak menggoreng di sini....dalam 2 hari kot. hihihi

tak tau nak menggoreng apa...rasa malas betul2 meraja di hati..
pasai apa kali ni aku mengandung aku jadi malas...
nak masak malas...
nak basuh malas...
nak iron baju malas..
nak kemas umah malas...
semua benda di atas adalah malas untuk dibuat...tapi aku buat jugak sebab terpaksa..
kalu tak????!!!!!!
anak aku nak makan apa?
anak aku nak pakai baju apa?
laki aku marah kalo umah sepah..
semua sebab aku terpaksa
boleh???!!!!!!!

barang umah pun dah habis....ayam tinggal 2 x masak....udang & sotong abis langsung, ikan tinggal sekali masak jer lagi. sayur tinggal kobis. nak masak apa ya hari ni???

nak suh aku gi pasar...ya Allah amatlah malas. malas membeli...malas lagi nak membasuh. makan kedai lagi la aku tak lalu....better aku masak sendre...walaupun makan ikan masin..lagi sedap.

raya haji lagi 4 hari...barang apa pun tak ready lagik. ingat raya haji ni aku nak tutup pintu, off henpon. harap2 takdak orang tepon nak mai umah aku. aku nak layan tv sehari semalam. makan??? oder ayamas atau pizza. layan ja.

hi...bila malas meraja di hati...apa nak dikata.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...