Wednesday, November 02, 2011

System Requirement Specification

Tajuk biaq gempak...walau isi cam haprak....

hahahahahahaha!!!!!!


arrrggghhhhh!!!!!!! rasa jem otak bila kena pikir pasai

use case...
functional requirement..
non functional requirement..
alternative flow..

jem palo aku...

macammana nak mulo ni...
any idea????



tengok meja aku...dah penuh kertas...apa yang tarak???? manual, contoh sistem, kertas cadangan...tapi nak mula melakar SRS rasa macam tarak idea...yang kertas kosong tu..recycle paper...konon2 nak melakar...tapi sampai sekarang tak terlakar2...

last222 aku tengok ni...

*
*
*
*
*
*
*
*



last2 aku tenung muka anak2 aku ni....rasa ilang jem palo tu....tak sabaq nak balik ghumah...peluk2 budak2 ni.

p/s : tu la..dulu sapa suh gatai sangat nak jadi system analyst...last2 amik ko!! tido tak lena..dok itung ari bos nak balik. huuuuwwwaaaaa!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...