Monday, May 28, 2012

Dapuur

En3 ni aku tulih masa sedang menetekkan ammar. Huh! Hebatkan. Boleh buat byk kija dalam satu masa.
Aku baru siapkan telor masak kicap untuk anak2 aku makan malam. Untuk aku pulak sardin roll 5 ketol. Mau tak gemook. 5 ketol ditelan oleh aki seorang. Pastu pagi esok menyesal..sebab berat tak turun2....walhal dah nak raya. Mampussss nak cari baju siap. Kompom xdak saiz..untuk orang yang berketinggian 150cm dan berat 60kg. Hahaha.

Pas memasak tu aku dok tenung2 dapor aku. dah 3 tahun aku dok umah ni. Rasa bosan plak. Nampak makin kecik dapoq aku ni. Nak memasak pun xdak mood. Alasan pemalas. Setakat tlor masak kicap..dapur arang pun lepas.








Sempit kan. Kalo aku gemok sikit lagi kompom takleh masak dah. Kena makan kat restoran ja lah lepas ni. Rasa macam x puas hati pulak.

Yang pintu putih tu pintu masuk bilik bibik aku dulu. Kesian bibik aku....dok sorang2 kat dapor ..hahah patutlah lari balik indon. Berbaloi la 3 tahun dok dengan aku..baru nak larikkkss. Galak!!.




Ni lah bilik bibik aku dulu. Sekarang dah kosong. Ada katil bujang ja. Jadi bilik mak aku nak salin baju kalo dia mai umah aku. Orang tua2 biasalah..malas nak naik atas kerap2. Baju dia semua simpan bawah. Atas naik tidoq ja.

Aku cadang nak ketuk bilik ni..nak jadikan dapur aku lagik. Hahah. aci tak?. Besaq sikit. Jadi la bentuk U. Lepas ni aku tak pakai bibik dah kot!! Kalau ada bibik lagi..mampus bibik aku jadi mem kat bilik tengah.

Laki aku dah balik..beli nasi bungkus dengan mihun sup. Bini ni pemalas kot. Oh taklah ammar meragam....x sempat masak. Alasan baaaeeeekkk punya!

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...