Tuesday, May 29, 2012

Aktiviti hari ni...

salam ollllss...

Hari ni aku bawa ammar gi jalan2 kat jj equine. Target orany tak ramai la hari ni pasal weekdays.sekali mak ko...aku sampe kol 12 tgh..kete dah penuh melepak kat parking. Rasa cam nak patah balik...tapi kesian kat anak2 aku yang beria2 nak gi jalan2 setelah hampir 3 bulan terkandang dalam umah.

So, aku nekad ja...harap2 ammar tak meragam. Sekali...hanya sejam dia tidur dengan elok dalam stroller. 2 jam pulak aku habiskan masa kat baby room. 1 jam shopping dengan memujuk dan mengkelek ammar. Dasat!!. Serik....tggu ammar 4 bulan la kalo aku nal berjimba2 camni.




Time ni aku tengah menikmati kenny rogers. Mujur dia lena. Tu pun pas aku pam perut dia. Selamat bf. Ko nangis..aku amik sumbat. Naseb baik aku beli poncho online dari autumz..leh bergaya kejap tadi.





Sian...lama tak makan kenny rogers. Pulun macam x makan setahun.





Pastu tu makan mufin submarine plak. Nasib baik aku masih berpantang ais. Kalo tak dengan2 aku masuk geng tu.

Selamat hari ni bawa diorang gi jalan2. Tunggu khamis ni nak gi bercuti plak. 3d2n kat.........tunggu aku up entri ya. Kalau jadi pi la. Hotel malam ni baru nak book. Harap2 x penuh.

Malam..disebabkan keletihan...aku x masak nasi. Ni la hasil masterchef aku malam ni. Taraaaaa




Dan hasil tangkapan kat jj untuk memperbaiki skills aku...adalah...





Tak rugi beli.takla aku hari2 masak menu yang sama. Bosan. Harap2 lepas ni aku leh pelbagaikan resepi. Cuma bahan2 jer yang takder. Sejak aku terpantang ni...laki aku jer gi pasar. Beli barang2 basic jer. Barang2 aksesori tak bolehla. Sedey.

Sekian en3 hari ni...laki aku dah balik. Mood muslimah mari.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...