Friday, November 23, 2012

Tak pernah tau CUKUP tak gheti nak BERSYUKUR

gilo banyak en3 hari ni...
macam tak der esok plak kan..
padahal kemarin333 tu pemalas nak mampusss
buka blog...buka page editor...temenung...
apa nak taip..
padahal dalam kepala...melambak benda...sampai kat mulut dengan tangan...mati kutu

minggu ni aku batuk selsema..
maybe..mungkin...berkat doa aku..
biasalah mak333 ni kan..
bila anak sakit...minta doa bagi anak sembuh..pindah kat diri sendre pun takper
tapi ku rasa tuhan makbulkan doa aku kot...
aku batuk selsema...
ammar sehat plak..

ya..syukur tuhanku..
tapi bila batuk selsema...tak berani dekat la plak dengan ammar..kang jangkit.

inilah manusia..
tak pernah tau CUKUP
tak gheti nak BERSYUKUR

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...