Thursday, November 29, 2012

Mereka Kesayanganku

rindu anakku ini...baru 4 jam aku letak kat neseri...rasa rindu membuak333.
tak tahu kenapa....sayangnya aku pada dia lebih dari nyawaku sendiri...
banyak kenangan pahit dan manis sewaktu aku mengandungkan ammar...
banyak juga pengalaman dan pengajaran semasa aku membesarkan ammar...
seharipun aku takkan boleh berpisah dari dia...
rindu...
 
mereka cahayamataku...
mereka nyawaku..
mereka segala-galanya bagiku...
tidak ada sesiapapun yang mampu memisahkan mereka dari aku kecuali Allah yang Satu..
aku sayang mereka...sayang ketat3333

 
p/s : syahdu tetiba....rindu anak2ku. padahal dok kat neseri bawah tu jer...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...