Friday, December 21, 2012

Setellll...YES!!!!!!!!

yeeehaaaa...
setel sudah bengkel aku..penat 3 hari memerah otak macam orang gilo. mikir kelemahan, kekuatan,ancaman..peluang...visi..misi..aksesori umah banglo. 
fuhhh !!!!!!penat

mana tak penat..kelemahan dan kekuatan sendre pun tak terhitung...dok itung orang lain pulak.  mana mampu.  tapi sebab bos dok meja sebelah ku gagahkan jugak menerobos masa depan....memikir idea...

sekarang dah setel...letih.  nak rehat jap.  esok ada famili dei pulak.  kat agrotek resort...kang kalo rajin ku upload picca.  

gambar kat bawah...kenangan gi bercuti kat genting highland pada 15 disember 2012.  first time bawa ammar gi sana. cuak gak pada mulanya...tapi tengok dia enjoy jer.


sama tak muka ammar dengan aina.  rasa sebijik sebujat

muka aku dengan ammar..muka kurus kan...bawah bam3333....tekanannnnnnn

3 beradik penawar hati...

minggu depan ku cuti seminggu.....tak tau nak bawa diorang gi mana nanti....plan dalam kepala hotak takder lagik. tekanannnnn...nak tempah hotel semua dah penuh.  mana nak gi ni.

balik kampung pun best gak...cuma ku rasa nak bercuti jer...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...