Sunday, December 02, 2012

Weekend

Nak hapdet blog..tapi malas nak taip.

Dua hari cuti takder apa yang aku leh buat.
Hari sabtu aina demam...melarat sampai ke hari ni..
So...takde la aku ke mana2
Tiap kali cuti..jaga anak demam..
Cam sumpahan lak aku rasa
Eh2...dosa plak dok sungut2 ni..
Mesti tuhan nak bg aku rest..
Dok kat umah...
Takde jalan2....dosa pun tak banyak....
Ngadap anak..ngadap tv...
Apa lagi nak ku buat...
Dahler laki keje non stop...
Mati kutu rasanya..

Harap2 minggu depan..
Plan nak bercuti menjadi....
Asik gi sopping complex ja
Bosan....!!!!

Ku dah nengok instanbul aku datang...comel tengok lisa surihani dalam tu...makin tembam makin comel.
Jalan citer...simple jer la. Macam biasa2 ja. Tomok cam ponds sket...beto plak muncul kejap2. Lisa ja la...penyelamat.

Tak sabaq nak nengok citer sehangat asmara...adiputra ngan rita. Mesti bessst!!!!)

posted from Bloggeroid

1 comment:

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...