Wednesday, May 21, 2014

#psiko

Walau aku banyak keje hari ni...tapi aku tetap nak hapdet jugak blog ni.  pedulik apa...aku tengah stress kepala....ditambah lagi dengan stress2 lain..terus jeeeeeemmmmm mau pikir.

keje yang ada bersusun...ditambah lagi dengan keje2 yang tak diundang,..OMG. rasa nak pitam sekejap.

rasa macam nak buking hotel sehari dua....melepak..baca novel yang dah bertimbun aku beli..tapi x sentuh2.  rasa berdosa pulak sebab telah melakukan pembaziran. 

rasa nak tempah tiket flight....terbang ke ho chi minh...minum kopi tepi jalan sambil makan phu...hurrrrmmmm lazatnya.

rasa nak korek tanah...tanam diri sendiri.  ni dah melampau tahap dewa takde otak.

arrrrgggghhhhhhhhhh.....tensen.
plissss jangan tensenkan lagi pala hotak den. 
bagi ruang...bagi peluang..untuk aku bertenang dan menghirup udara nyaman

#psiko

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...