Thursday, May 22, 2014

#Bodoh Sombong Namanya



Bongok!!!
nama yang sesuai untuk aku bagi pada si gemmm itu...
dah la bongok tahap gaban....eksen tahap motu...
mengawan tak kira masa...pastu kena bom...
nasib baik aku bukan godzilla...kalau tak..kena libasan bontot aku..baru ko tau.
huhuhuhu

pelik btol aku dengan si gemmm ni...lupa halal haram...
lupa dosa pahala...
dah sah2 sudah terang lagi bersuluh...
mau lagi backing diri...kalau aku dah lama lari masuk dalam lubang
sembunyi diam2...sampai tentera AS jumpa.
dah sah2 gambar tu tunjuk muka ko yang debab...
lagi tak mau mengaku...
kot2 nak minta maaf...nak mengaku salah...takde punya dalam kepala hotak dia tu
lagi mau kata "tengok diri sendiri dulu"...
aku dah lama tengok diri aku....rasa ok banyak kot dari ko
cuma aku tak menggedik....pastu aku lagi bijak..heheheh
betul tak gemmmmmm?????

rasa2 kalau aku publish muka gemmmmmm kat sokabar...
malu kot...
terus lari sembam muka dalam lubang jamban begerak...
langsung tak kuar....
agak2 belajar tak peribahasa dulu...
kalau taik..tak yah la nak kambus222...bau tetap semerbak keluar...

wuuueeeeekkkkkk!!!!!

#bodohsombongnamanya





No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...