Thursday, August 07, 2014

Miss HCM

Adusss...tetiba teringat kenangan gi vietnam.  rindu sangat2 nak gi sana...
tahun lepas 2 kali aku pegi...
kali pertama satu famili...
kali kedua...aku dan 2 orang anak pompuan aku jer...giler berani...naik flight malam...gaduh dengan drebar taxi...sampai hotel tengah malam...dipindahkan ke hotel lain sebab dah penuh...then esok tukar balik ke hotel asal.

berani22222...hahahah

teringat lak shopping kat ben thant...taka plaza...minh collection.
teringat lepak2 kat hajah basiroh...makan phu dengan kopi ais..
teringat lepak kat lobi hotel....pekena kopi ais dengan abang vietnam yang bermotor dan hensem tu.
hahahah...
teringaaaaattttt!!!!!!!!!!

tahun ni aku stop kan diri naik flight..banyak tragedi menakutkan pasal kapai terobang tahun ni...ngeri lak
orang kata ajal tu dimana2 kan...tapi biarlah aku kalo mati...bertanam elok..sempurna...
lagipun anak2 aku kecik lagi kot....kesian diorang..kang dapat mak tiri...gemoookkk ngeri lak

bisnes aku jalan cam biasa....tapi kali ni kami order online. datang sebundle. alhamdulillah...dapat la jugak hasilnya walau tak sekaya tahun lepas.  nanti akan diupload di sini ya

insyaAllah....tahun depan..aku akan mengorak langkah sekali lagi..memulakan empayar bisnes sendiri.
berdikit2 orang cakap...lama2 membukit.

esok anak buah aku akan fly ke vietnam...jelessssssss sesangat.  rindunya nak pergi sana lagi...(opcoz la i rindu nak ke mekah kan tapi itu kena kumpul banyak duet)jalan2..shopping2..makan2..bestnyeeerr


No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...