Wednesday, July 22, 2009

Tag Dari Minah MengaruT (bil 2/2009)

Sorriiii yer pn azzah..den loper nak menjawab soklan esei pendek hang ni...berapa minit diberi untuk jawab soklan ni??

1. berapakah umur anda?
32 tahun 3 bulan...tapi apa pun...muda lagi tu...jiwa kena muder beb!!!..

2. anda berasal?
Kedah Jelapang Padi...sungguh menawan hati..Mak aku dan ayah aku orang Kedah..dah ler sama negeri..sama kampung lak tu.. jadi time raya..takder ler aku merasa balik kampung.

3. berapa adik- beradik anda? anak yang ke? nyatakan berapa orang lelaki dan berapa orang perempuan?
Aku ada 4 adik beradik...sorang abang..sorang kakak dan sorang adik (pompuan)..so tekalah anak keberapa??? Tapi boring gak dok tengah2 n..asik kalah jer dalam semua hal...sebab tu aku jadi ketegaq sket(mak aku kata)

4. sekolah terakhir anda di?
SMKAH-nama panjang cari sendre..

5. bila kali terkahir anda memotong rambut?
Rasanya dah hampir 2 tahun aku tak gunting rambut. Nak simpan panjang la plak. Lagipun dah lama aku berambut pendek ni. Boring la plak.

6. shampoo apa yang anda gunakan sekarang?
Sunsilk...anti hairfall...rambut aku asik gugur jer...so nak memerangi rambut gugur la ni.

7. anda gemar menjahit? kalau tidak, nyatakan sebab?
Tak minat langsung. Tu keje orang pompuan azali jer...tapi aku akan menjait gak kalau terpaksa dan dipaksa. Tapi mak aku selalu puji..kalau aku jahit cam mesin jahit..kecik2 jer...pastu kemas lak tu. Perasan lak.

8. bila berada dirumah, adakah anda suka menghias diri?
Rajin!!!!...kadang2 aku belasah jer aksesori rambut anak aku..siap bergaduh lagi dengan anak2 dara aku. Pastu aku suka berwangi-wangian...sebab tu perfume aku sekejap sangat dah abis.

9. apakah kerja rumah yang anda paling malas nak buat?
1.Iron baju ler...panas
2.Siang ikan, ayam, sotong, udang...tak suker. Makan aku suka.


10. soalan yang terkakhir, bagi 5 kenangan manis yang tak dapat dilupakan sampai bila- bila?

1. Masa keluar dari perut mak aku...macam ler pandai nak rasa kenangan manis kan
2. Masa Sekolah rendah dan sekolah menengah...glamer beb masa tu..
3. Masa kenal mr suami...masa first dating dengan mr suami...masa kawen dengan mr suami...
4. Dapat baby..sonok giler..
5. Habis belajar terus dapat keje dengan gomen...tak sempat nak menganggur.

11. siapakah yang anda nak tag?
Saper yang buka blog aku dan baca tag ni..sila lah yer jawab... aku bagi masa 10 minit untuk jawab soklan neh.

Masa dah tamat..sila jauhkan tangan anda dari keyboard. (kompom aku dapat 100% ni)

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...