Thursday, July 09, 2009

Tag From MinaH MenGaruT

1. when do you get your driving license?
Awal..tahun 2000. Masa tu semangat lebih. Belajar 5 jam terus g exam. Tak sangka lulus..superwoman ler katakan.

2. your first car is?
Kancil EZi850. Tahun 2004. Ehehehe..masa tu dah amik kancil manual tapi tak gheti la plak nak bawa manual...tukar Auto.

3. what type is your car now?
myVi...idamanku selalu..

4. do you choose you plate number or was it given?
mestilah...aku pilih dan bayar...amik nombor seiras dengan arwah 2 buah keretaku yang dicuri orang. Hampeh punya orang...curi kete aku. Sampai sekarang aku tak halalkan tau!!!!!!

5. what is the colour of your car?
suci bagai mutiara di dasar lautan. huhuhuhu..PEARL WHITE

6. reveal 3 most important things in your car?
-pampers
-tissue
-bantal (senang anak-anak aku nak landing)

7. have you ever got yourself into accident?
Of Course la pernah...3 kali lak tu. First time aku sondol buntut kete orang...tapi nasib baik takder apa2. Hehe turun bukit...seat terundur belakang..kaki tak sampai tekan brek. Cium ler kete orang. 2 kali plak orang sondol kete aku. Jatuh bumper siuttt....lepas tu tak pernah dah...

8. when is the due for your insurance & roadtax?
Januari 2010....lambat lagi..

9. do you plan to change your car?
nak tukar??? tak kot...tapi nak menambah ader ler dalam perancangan..hehehe..

10. lets make your friend do this too. who would you choose?
Aku nak tag orang2 yang tersenarai di bawah..
-Alyani
-Suepincute
-Adyza

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...