Wednesday, June 06, 2012

Grand lexis

Percutian yang dirancang sekelip mata...book 2 haru sebelum..pastu terus pegi...



Kami sampai dalam kol 3pm...checkin terus masuk bilik. Grand pool villa..memang marbeles. Sampai saja..ain dan aina dah londeh baju..terjun kolam. Kebetulan laki aku demam...jadi takder ler lunch. So aku amik room serbis. Sepinggan kuew teow, sepinggan mee goreng...dan sepinggan nasi goreng..rei.ga rm77. Makan jer ler....aku belanja dengan duit poket yang laki aku bagi semalamnya. Hahah.




Orang di dalam bungkusan selimut adalah orang yang sedang demam. Sesi mengambil gambar agak terhad kerana ada bungkusan itu.





Kolam renang yang tenang sebelum dikocakkan oleh anak2 aku.





Sesi mendugong sedang berlangsung





Sinki aku memandikan ammar. Agak luas tempat salin pakaian kat situ...selesa.




Gambar bilik yang berkecah.

Takder penceritaan...sebab aku nak cepat...anak aku dah nangis. Tatatitituu

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...