Thursday, January 17, 2013

Hidayah

Mesti orang gelakkan bila baca ni...argggghhhh pedulik hapa aku....tak heran.

sebenarnya dah lama aku terbekenan tengok cara wanita muslimah berpakaian...
teringin....tapi bukanlah yang memanjang pakai abaya....bukan juga yang berpurdah sepanjang masa...
janji menutup aurat...menjaga susila...teringin..

tapi entah bila....giliran aku pulak..
harap2 aku sempat mengikut hukumNya sebelum menutup mata....ajalkan bila2. kita tak tahu masanya...
semoga hati aku terbuka...tudia doa tak ingat dosa pahala....tapi aku seriyesss ni.  seriyeesss nak berubah ke arah kebaikan.  huhuu


semoga aku sempat........

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...