Friday, September 12, 2014

Kain Sendiri Koyak!!!!

hurrrmmmm....puas ati aku..
selama ni suka ati jer kutuk aku kampung...tak sedar diri..yang dia sendre kampung.
at least aku kampung suci....dikelilingi sawah padi..gunung ganang..
takde la kampung pinggir bandar...debu..kotoran...jakun semua ada..soooo yesterday!!!!!!

dah la nak mengutuk aku..
sibuk lak nak mencelah hal dalam kain aku..
kain sendre rabak...reput koyak..
nak tampal dan jahit pun tak boleh..
melainkan ko londehkan jer...bogel terus lagi senang.

terasa kot!!!!!!!!!
dia sendiri tiba2 muncul dalam hidup aku..
entah dari jalanan mana2..
tiba2 nak tunjuk...WOOOOWWW...macam best sangat...
pastu nak konker....all the thingssssss..
sila lah sedar diri ya..berambus...!!!!!!!! sebelum aku halau cam anjing kurap.

fuhhh!!! dasat en3 aku kali ni.
kena berenti jap...bos suh lukis rumah lak...
nak wat istana la..baru syioookkkkk








No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...