Wednesday, September 24, 2014

Rindu Awak 200%

wowwww....
sekarang aku gila marathon drama bersiri Rindu Awak 200%...tiga malam..aku baru habiskan 20 episod.  gila tiap malam aku tido kol 3 pagi.  dah start melayan...payah pulak nak berenti2 ni.  rasa nak tau..nak tau..nak tau ja.   macam tu la kalo aku start ketagihan baca novel...sanggup aku tak tido semalaman sebab nak pulun habiskan,,,so sebab kekangan masa...aku dah mula elakkan mengadap novel.  takut tak tido malam...sudahnya pi opis tersengguk2.

selama ni aku dengar2 baca2 jer orang komen lakonan zul arifin dalam drama ni.....mantap la...romantik la..sado la.  hensem la...
before ni aku tengok lakonan dia biasa2 jer....takde apa yang best sangat pun...yang membolehkan orang cakap MJATS tenggelam dek kerana penangan zul ariffin...gilo tu...fahrin ahmad..hero macho aku pun leh tenggelam kerana zul arifin ni....hebat sangat ker dia????!!!!!!

now...sejak aku marathon drama ni...dari episod pertama sampi episod 22... gila....aku sudah jatuh hati dengan zul ariffin.
bukan sebab dia hensem dalam drama tu...
bukan sebab dia sweet....romantik2 yang tak tercapai dek akalku..
tapi sebab...
tak pernah dan aku rasa tak mungkin ada suami zaman sekarang sebaik zill..
tak akan ada suami sesabar zill
tak kan ada suami yang menghormati wanita atau isteri yang degil macam tu....isteri yang main kayu tiga dan mengaku tak cintakan suami dia.
gilo!!!!...
kalau suami kat alam nyata ni..rasanya dah lama kena penampar japang....atau cium air jamban.

teringat pulak aku...
kalau la jodoh abby abadi dengan zul ariffin berpanjangan...
mesti beruntung abby...
takde la gelaran abby ababi...cilanat punya laki.  dasar otak kat lutut....bijak cam cipan..kahwin sebab glamor...tu yang ayat macam bahabi.  tu dia..aku plak yang hamun dia.  istifar22222 chem

tiba terpikir....hensem pulak sapa yang jadi pilot ni...
ammar...nanti besar2 jadi pilot lah ya nak...mama nak tumpang fly..












No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...