Wednesday, July 22, 2009

Hari Ini Dalam Miting

Salam...

Semangat la plak aku nak mengupdate citer dalam blog aku hari ni..tumpang semangat tengah membara ni...aku teruskan jer ler.

Hari ni penat giler.sampai jer opis..bancuh milo..makan bekal sket..terus buat preparation untuk meeting kol 9.30am. Dahler masuk opis pun ala2 lewat sket. Biasalah..nak meredah jem halimunan di Putrajaya ni.heheheh. Kol 9.30am meeting pun bemula..masa mula2 rasa macam bayu di gunung kinabalu jer bertiup..sepoi2 bahasa. Nyaman jer aku rasa dalam bilik miting tu..sekali..dalam dok syok tup tup taufan nargis melanda. Dahler aircond takder...cukup sempurna untuk merasa sengsara di bilik miting tu.

Walau dalam sengsara + derita..tapi aku dapat juga merasa taufan nargis tu bawa rahmat. Hehehe..at least lepas ni semua akan jadi lebih berhati-hati dan benda yang tak menjadi akan dibuat sampai jadi. Itulah harapanku...satu harapan membara dan menyala...huhuhuhu. Banyak juga aku belajar hari ni. Walau dalam marah2..tapi ada juga aku respect pada bos aku ni..benda yang aku tak pernah terfikir nak godek2 sebelum ni telah digodek2kan siang tadi. Takper..esok aku nak godek juga perkara2 tu. Tunggu ler korang...

Miting pagi abis kol 1.30 pm. Kelaparan giler perutku ni. Pastu sambung ler plak dari kol 3 sampai kol 5.30 pm. Penat hari ni..lenguh giler...asik duduk jer. Makin kembang apa yang tak sepatutnya kembang...hehehe. Tak tau ler nak kata apa..yang pastinya aku cukup letih hari ni..letih mendengar bebelan..letih nak memikir..letih nak membacking...letih nak menyokong. Dahler semalam aku seharian buat laporan sistem. Penat memikir gak tu. Kadangkala tugas mengomen kerja orang ni..lagi penat daripada menghasilkan kerja. Asik nak mengomen jer..kadang2 tak sampai hati..tapi kalau tak komen aku lak yang makan hati. So..kesimpulannya kena berhati-hati. Takleh percaya hasil yang orang buat..kena test..kena test dan kena test berkali-kali.

Harap-harap aku akan berjaya menyiapkan kerja yang diamanahkan kepada aku ni. InsyaAllah...usaha 'tagging' kejayaan(ingat slogan izzani neh).

Layan AF la plak...ulangan. Nak layan movie kang ganggu tumpuan..

1 comment:

  1. huhuhu....
    empayar chempawan semakin berkembang
    AF ek?
    haku pung nengok mlm td tp hasben aku soh masok tido gak
    spy aktiviti bola espn dia x terganggu oleh aku
    huh...cani kene beli tv lagi satu :D

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...