Saturday, September 12, 2009

BiBiK

Salam,

Hari ni setelah 2 tahun 2 bulan...aku kembali menjadi surirumah sepenuh masa. Dah lama aku meninggalkan arena mengemop, menyapu, membasuh...dan kini aku kembali melaksanakan tugas2 sedemikian. Rasa kekok juga pada mulanya. Hari ni bibik aku balik kampung...cuti sebulan. Maka, tugas-tugas itu dikembalikan kepada aku secara rasminya. Jadi, selepas menghantar bibik aku ke airport kol 9 tadi, detik 10 am aku pun memulakan tugas2 rasmi aku.

Seronok juga sebenarnya. Ada privacy, sambil2 tu bolehler senaman sket. Keluarkan peluh...kalau tak asik dok depan tv jer. Bila masa nak kuruih. Maka, bermula hari senin ni...akan bermulalah episode kekalutan dalam hidup aku. InsyaAllah...aku akan cuba menanganinya sebaik mungkin. Dalam masa sebulan ni..aku nak try hidup tanpa bantuan bibik...nak tengok..kalau okey pasni aku taknak amik bibik dah..kalau tak okey, terpaksalah. Tapi kalau takder bibik, terpaksalah aku lupakan arena futsal, badminton, swimming dan yang seangkatan dengannya. Tak syok ler plak...

Hurmmmmm.....pentingkah bibik ni?????

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...