Wednesday, September 09, 2009

Citer SemalaM


Salam,

Semalam aku tulih citer pasal nak gi berbuka kat Marriot kan???!!!...so inilah gambaq2nya..tapi satu jer. Lupa nak snap bila dah nampak makanan. Tak dan. Mata dok melilau cari makanan. Kami gi sepuluh orang..penuh satu meja. Makanan pun penuh satu meja. Macam2 ada...hehehe.


Tu dia makanan kami...

Aku amik nasi kerabu, pastu amik satay, ikan bakaq, desert. Time dah berbuka tu aku makan nasi kerabu jer..pastu terus gi solat maghrib. Terjumpa lak dengan bekas student aku. Sekarang dah jadi PPTM kat SPP. Bangga aku..dan yang paling bangga..dia sempat ucap tima kasih sebab ngajar dia. Berbaloi gakkan jadi cikgu ni...rasa bangga bila tengok anak2 didik aku berjaya. Lama gak borak2 dgn dia. Maklumler dulu selekeh jer...pastu aku selalu marah kat dia pasai suka sangat ponteng dan masuk kelas lambat. Pastu dalam kelas tidoq...mau aku tak bengang. Tapi bila kuiz, ujian dan exam dia selalu boleh jawab..dah memang budak pandai kot.

Bila dah siap solat tu, sekali sampai kat meja tengok semua yang aku amik tu dah licin dikerjakan oleh mereka2 yang tinggal dimeja tu. Tapi takpa..memang aku amik untuk makan ramai2 pun. Daripada aku tak habiskan baik ler diorang habiskan. Tapi sedap betul nasi kerabu dan daging bakar tu. Rasa cam nak makan lagi ni..hehehe.

Seronok jugak berbuka ramai2 ni....Harap2 tahun depan ada lagi orang nak belanja makan free macam semalam. Benda free semua sedap kan???!!!!..tima kasih yer encoral. Tahun depan kalau projek dah abis pun panggey ler kami lagi. Ujung dunia pun kami sanggup pegi...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...