Saturday, September 12, 2009

Citer SemalaM II

Hari ni aku berbuka puasa di Kelab Equestrian Putrajaya dengan famili kakak aku. Tempatnya agak menarik...tapi makanan kureng la sket..agak berpadanan dengan harga yang ditawarkan. Tapi biaseler aku ni kan...bila makan selalu lupa nak snap picca...dah abis makan baru teringat. Rezki dah depan mata..tak ingat apa dah...


Wajah budak2 yang seronok...makan sket jer..main jer lebih.



Semalam juga aku mengemas rumah baru ku...dah susun serba sedikit. Tapi ni pun sama...asik terlupa jer..Last2 bila dah kepenatan..lokasi ni jer yang teringat nak bergambaq. Takpalah...mengemas takder bibik. Penat sungguh. Dah ler bulan posa lak tu.


Esok nak gi mengemas sket lagi. Harap sebelum raya boleh siap...nak duduk sekarang tak larat nak harungi jem. Balik raya aku akan bermaustatin di situlah...TeratakChenta. Huhuhu...

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...