Thursday, June 24, 2010

MC TodaY

Hari ni aku MC....sakit kepala dah berdenyut2222. Semalam satu hari aku dok menatap laptop dan dekstop. Jangan tak caya..aku buat keje guna kedua2 sekali. Nak test sistem, nak test database, nak buat comparison...nak kira kemasukan rekod. Kalau pakai dua22 takler kalut sangat nak klik sana..klik sini. Maklumler akses data dari server...check kat desktop..hapdet kat laptop. Pas hapdet refresh...Pastu aku yang terbungkang....sakit kepala..migraiiinnnnnnnnn!!!!!.

Hari ni jugak last training untuk volleyball MAKSWIP. Hari sabtu n ahad ni ada game kat UM. Jadi harussslaa aku bersungguh22 training hari ni. Dahler dah 2 hari main macam hampehhh...rasa cam level budak darjah 5 main. Petang semalam friendly ngan Audit. Kalah tak bermaruah...malu. Rasa cam nak purak22 pengsan dalam court tu. Tapi kenalah control kan??? Malu ler team Wisma Putra....Maka hari ni dengan azam yang makin menggunung...dan api juang yang membara22 dalam jiwa akan aku kuatkan semangat untuk memperbaiki segala skill yang ada. Aminnnn.....

Esok gi opis..harusss ler aku dapat jelingan mata yang merah menyala dan tajam dari tukun di situ. Kena pakai sunglass la...pura2 sakit mata. Takuttttt!!!!!!!!!.



No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...