Monday, June 21, 2010

Picca Aku


Sajer nak tempek picca aku di sini....sambil2 tu nak memotivasikan diri aku sendre. Gambar kat tepi pantai tu gambar masa aku gi Langkawi...bulan 3 tahun ni...17 Mac 2010. Masa tu aku sedang menggemukkan diri. Boolat sungguh!!!!!!!....Gambar yang bawah plak aku amik pada 7 Jun yang lepas. Selepas berat aku tuwunnnn dalam 10kg. Sekarang ni aku rasa berat aku dah naik balik kot...pasal kat kampung lagik. Heheheheh. Nanti kalau tuwun lagik aku nak tempek picca kat sini lagik. Sebagai pembakar semangat diri aku dan diri kawan22 aku. Yo!!!! Mari kita berdiet cara sihat dan selamat.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...