Monday, June 28, 2010

VolleYbaLL

Salam...

3 hari aku tak hapdet blog...bukan ke mana2222 tapi berjuang di UM. Maen volleyball dengan team aku. Sungguh penat dan meletihkan.

Hari Sabtu dan ahad kami bertolak awal pagi. Kol 7.15 am dari opis. Kami main game ke 7 dan musuh kami adalah UM, PPUM dan Kimia dan HKL. Dasat kan???!!!!!!..hehehe. So, bila dah sebut ke 7 tu maksudnya agak lambat ler kami bermula. Masa tu matahari dah memancar terik. Melengit lengan. Seksa. Tapi bila diingatkan api neraka tu lagi panas...aku kontrol la sket kan. Dahler masa tu pakai baju cam dah tempah tiket ke neraka jer. Nauzubillah...pasni aku nak insap. Mula2 kami jumpa PPUM, kol 11.00am. Masa tu kalau nak angkat bola gayat jer..langut atas...dah cam nak rebah pengsan. Tapi memandangkan kami satria opis, maka ku gagahi juga bermain walaupun bola dah nampak cam 2. Heheheh!!!

Kat bawah ni picca222 nye..jangan tak tau..selain dari layak ke suku akhir..kami juga pemenang dalam acara bergambar paling banyak. hahahaha

Gaya menawan dari eti

Panas kan????

over posing


Yang pakai baju no4 nih....spiker hebat HKL...hampeh betol. Takper tunggu tahun depan...aku buat samersop guling kat ko..

Masa ni nak lawan Kimia...giler sempat berposing ..padahal kimia dah ready dalam gelanggang

Time ni suku akhir..lawan juara perempuan. Tak aci betul. Bagi ler kami lawan yang naib johan ker...ni trus lawan juara..kompomler kami tewas bermaruah.

Aksi2 gedik tengah court..bikin musuh sakit ati.



Melangkah masuk ke gelanggang...dengan semagat waja.


Sebelum mula game..kami buat kenduri doa selamat dulu....diketuai oleh Ustazah Deng

Inilah barisan pemain KLN sedang berjabat mesra dengan Kimia. Cuba perati betol222....beratur nak salam pun salah.

Barisan pemain sedang menjamu selera sebelum permainan bermula.


Team lelaki berhempas pulas di dalam gelanggang

Kami yang enak membuncitkan perut dengan harapan...lemak akan terbakar semula semasa melompat di dalam gelanggang.

Apa2pun...aku puas ati. At least tahun ni ada perkembangan baik dalam bidang sukan WP. Selama ni tak pernah masuk suku akhir dan tak pernah main untuk 2 hari...kali ni kami berjaya menembusi tembok tu. Tahun depan target nak masuk separuh akhir lak. Dan yang paling bestttttnyer...kami berjaya membuktikan pada bos yang tak suka kami bersukan tu..Hampun yek bos!!!! Kami akan sentiasa bersukan kerana waktu keje tamat kol 5.30pm. Lepas tu waktu kami untuk buat apa yang kami sokak.

Tima kasih pada kengkawan...yang berhempas pulas bermain walaupun ada yang jadi cam heroin hindustan siap berguling2 tengah padang...tahun depan kita cuba lagi.


No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...