Monday, January 09, 2012

Isnin Yang Moody

mornink all!!!!...

pepagi ni user suka nak buat aku marah2....nak naikkan darah aku. mujur darah aku menten low...kalo tak..harus dah mencanak naik. apa kejadahnya...aku dah hantar emel sesi brainstorming dibuat pada 12 dan 16 Jan...tiba2 pagi tadi dapat emel buat 9 dan 12 Jan. yakni hari ni. pala hotak!!! suka ati jer nak buat tarikh2 sendiri...pastu yang nak kena standby brain nya aku. ngok sungguh.

ni la aku menyampah kalo user tak gheti ni. kalo nak jemput dr fadhilah kamsah pun kena cari masa dia yang sesuai...bukan ko yang tetapkan tarikh sendiri..pastu dia plak kena adjas masa dia untuk ko. sama la macam aku. cari la masa aku yang free dan ready. ni aku plak kena ngelupur pasal ko.

banyak2 sistem aku handle....sistem ni la paling bangang dan malang skali. macam siiiuuuutttt jer!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...