Monday, January 30, 2012

Tensen!!!

dah lama aku tak mencarut kat blog ni...kali ni terasa nak mencarut la plak. geram....sakit ati....sakit jiwa. rasa cam nak pelangkung sorang2 kasi lembik macam lintah. geram aku!!!!!!!!!!

tensen aku....
sejak aku berkhidmat di sini ...aku tak der fikir mende lain dah..keje..keje...keje. semata2 nak mengejar dateline dan memuaskan jiwa raga bos2 tersohor. tapi aku cukup tensen...bila semua tu tak habis2. habis satu datang satu..habis satu datang satu. macam balaci aku rasa. macam bahabi pun ada jugak.

mengandung pun serupa tak mengandung. sama jer apa yang aku kena buat. keluar masuk bilik mengadap..pastu suka2 nak tukar flow sistem yang aku dah design. dulu dia cakap lain...sekarang dia cakap lain. sapa user sapa owner..tensen aku. pastu yang tambah aku bengang ni....bila nak siap itu ini...padahal hari2 aku kena siapkan keje2 baru yang diberi. kalo camtu bila keje lama nak siap. aku buat tak tau kang...baru tau. kang aku buat muka blurrrrrrrr.........baru tau.

malas aku nak pikir banyak2....asik keje...anak demam pun aku heret mai opis..campak kat nuseri nun...semata2 nak puaskan ati orang....nak sangat keje siap kan??!!!!...kali ni lantaklah....keje siap ker tak siap ker...lantaklah korang.....baik aku jaga diri aku..anak dalam perut aku..anak2 kat luar tu..daripada jaga periuk nasi orang lain.

mak tensen ok!!!!!!!

2 comments:

  1. hahaha...
    beriya melepaskan perasaan pastu hadap pn hajah kondem balik :p

    ReplyDelete
  2. Hahaha... (tak pasti kenapa saya gelak, but there's something funny about your anger/story)

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...