Friday, January 06, 2012

Today Xtvt

Gila menghapdet blog hari ni....sebab aku bosan yang teramat sangat. Petang tadi balik dari kija aku dapat sms daripada laki aku. "abang balik lambat, buat rambut". Tu la hobi laki aku..suka sangat g perm, straight rambut dia. Tapi aku ok jer...kerinting2 rambut aku pun tetap anggun. So...pikir2 punya pikir..apa nak buat hari ni...aku pun terus drive kete gi d'aura spa. Buat lulur...sejak peknen ni..rasa bekerak belakang..malas nak gosok. Pastu sejak takdak bibik...takdak sapa nak tolong gosok belakanig aku. Dulu rajin gak bibik aku...

Ok la..not bad jugak serbis dia. Rasa sedap jer bila kena tonyoh belakang. Maklumla...gatai berdaki. Esok aku dah set appointment untuk berurut la. Ain pun dah set appointment untuk berlulur...so, esok hari kami 2 beranak nak bermanja di spa. Bestnyeeeerrrr.

Pas gi lulur kami gi restoran azea. Restoran kegemaran aku di equine ni. Cantik, kelaaassss...bersih..dan sedap. Selalu aku memang makan kat sini jer kalau tak memasak kat umah. Selesa.







Cer nengok gambar....nak amik gambar kedai kang orang kata jakun pulak..so, aku jadikan anak aku model...hehehe

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...