Friday, July 06, 2012

5S

salam..
dah seminggu aku ulang alik ke opis..
mengemass...
konon2 nak 5s...last2 sampai hari ni tak siap lagik
tagging jer blom..
meja alhamdulillah...dah hammmmmpppiiiirrr kemas..
dah berkoyan2 kertas aku pi lunyaikan..
kosong rasa..
nampak beno selama ni aku simpan kertas tak guna.
patutla nampak cam bizi semacam jer...
sejarah lama pun dok simpan lagik.

hari ni last day aku cuti..
minggu depan dah stat naik kija
mampuuuhhh....
bos dah muka kelat dok menanti..
mesti akan tersenarai tugas2 untuk aku...
malas nak pikir la..
esok jer ler aku pikioooo

nak berenti dulu..nak pikir nak makan apa ni.

No comments:

Post a Comment

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...