Thursday, July 19, 2012

cer bayangkan

lusa dah nak puasa...
eceehehhhh macam kompom jer kan..
tapi aku dah dapat bayangkan kekalutan yang akan aku alami..
kalo boleh nak sediakan jadual apa nak masak setiap hari
senang sikit

puasa kali ni aku ada 3 orang anak
sorang baby kecik..
kali ni takdak bibik..nak bantu aku apa yang patut
nak tak nak aku kena buat sendre
haiyaaakkkk!!!! kena bangun kol 4 pagi..masak sahur dengan berbuka sekali(kalo perlu)
wahhhh!!! perancangan hebat

sila abaikan tarawikh aku..
rindu nak solat terawikh..
tahun lepas aku termiss tarawikh...mengaku tanpa shy222
tahun ni harus termiss lagik.
tak dapat luangkan masa berjemaah...moreh sama22
rindunyaaaaaa...ada masa aku buat sendiri...
tapi banyak bezanya...
tak terasa bahang seperti di surau..
sambil terawikh..sambil kumpul kawan222

the end!!!




2 comments:

  1. saya tgh bayangkan kalau saya ditempat akak. huhu.. selamat berpuasa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dok bayangkan ni...macammana la gamaknya nanti nak buka puasa. silap2 tak berbuka akak...

      Delete

Jom Mengomen...

Berpindah Blog

Assalamualaikum... Blog ini telah berpindah ke: wonderfulprimroselife.blogspot.com . blog baru...hidup baru..harapan baru Insyaa All...