Friday, July 27, 2012

Ammar Demam

Ammar demam..
Malam tadi ok jer....suhu 36.6
Pagi tadi sebelum gi nuseri 36.9...
Rasa dedar2 badan
Sampai nuseri tiba2 panas..38.2
Mujur standby ubat dalam beg..
Cool fever pinjam orang punya....gila selamba aku. Nama pun aku x kenal..selamba aku pinjam.
Takper senin ni aku ganti ok.

Gi klinik doktor cakap demam viral
Cam biasa...
Tapi aku yang dah lama xde baby ni..cuak juga la
Lupa dah setep.setepnye
Dan hasilnya malam ni...jengjengjeng




Baru timbang tadi dah 7kg...demam pulok dah.

Biasala dok neseri...dah jiran perbaringan sebelah demam...haruslah dia pun ikut sama demam.
Takpa lah nak oiii...sakit sikit2 jer tu
Ujian tuhan...
Bersih dosa mamamu ini.
Huhuhu

posted from Bloggeroid

2 comments:

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...