Friday, September 14, 2012

Adusss..jiwa kaco

Today...aku dapat benda buruk. Ya mungkin pada mulanya buruk dimata aku..tapi mana tahu..kot2 yang buruk tu sebenarnya baik untuk aku. Betul tak? Tapi kenapa hati aku tak merelakan. Hati aku memaksa aku menolaknya. Adussss!! Kaco

Kadang2 bila dok cenggini...aku terpikir balik...
Kenapa aku dapat yang tidak sama seperti yang aku minta..
Kenapa mesti ada sedikit cela..

Susah nak dapat jawapan..
Tapi bila ku kembali pada Allah swt..
Mungkin jawapa itu ada....
Ya..mungkin tuhan ingin menunjukkan..
Kita tak semestinya dapat apa yang kita inginkan..
Kadang2 yang datang tiba2 itu sebenrnya terbaik utk kita.
Kita menolak...

Setiap yg terjadi pasti ada hikmahnya..
Percaya pdNyq..

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. sesungguhnya Dia lebih tahu yang terbaik untuk Puan.

    ReplyDelete

Jom Mengomen...

Percutian ke iCity

Assalamualaikum.. Sambung cerita percutian yang mendukacitakan di Genting Highlands.... Nak cerita sekali harung hari tu..masa tak bera...